woensdag 7 december 2011

eenders welke offline games hacken (windows)

Klik op de afbeelding om de link te volgenHet hacken van een offline game is niet zo simpel, het is niet alsof je zomaar even een kleine code intypt en ineens alles naar hartelust kan gaan editen... het verijst wat training
Ik zou over dit alles graag zelf een hele tutorial schrijven maar ik ben er achter gekomen dat het veel te complex is om het kort uit te leggen dus raad ik aan de tutorial van cheatengine te gebruiken, dit is naar mijn idee nog altijd de beste hexidecimale editor voor processen ooit gemaakt (hij is enkel voor windows)... veel beter dan scanmem voor linux...  :

bijlage 1: het programma cheat engine (de download link)

extra: het kost mischien wat tijd om de basics door te krijgen maar echt lang gaat het niet duren en van zodra je het door hebt kan je eenders welk offline spel volledig hacken



extra 2: het spijt me verschrikkelijk maar de tutorial is in het engels, als je het echt niet begrijpt dan vrees ik dat ik je niet ga kunnen verder helpen maar als er concrete dingen zijn die je niet snapt zal ik mijn uiterste best doen om te helpen



Bijlagen:
http://cheatengine.org/download.php

2 opmerkingen:

  1. JORDYbeacke is een homo11 december 2011 om 10:43

    Wooow Dit is echt cool Mensen je moet deze site lezen alles werkt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan het bestanf niet openen

    BeantwoordenVerwijderen